Friday, July 9, 2010

Van Marwijk: Spanja, ekipi më i mirë në botë.



Holanda do të takohet me Spanjën në finalen e madhe të Johanesburgut të dielën, ndërsa trajneri i ‘Tulipanëve’, Bert van Marwijk, është munduar ta shmangë presionin e madh mbi futbollistët e tij, duke thënë se Spanja është ekipi më i fortë në botë.

“Spanja e meritoi ta mposhtë Gjermaninë në gjysmëfinale. Ata e dominuan lojën dhe ishin më të mirë. Spanja është ekipi më i mirë në botë për momentin. Ata kanë pasur formë mbresëlënëse viteve të fundit. Unë kënaqem kur i shikoj ata duke luajtur dhe mezi e pres të takohem me ta në finale”.

“Do të jetë një sfidë e vërtetë të tentojmë t’i mposhtim ata. Ne nuk u frikësohemi spanjollëve. Jam i bindur se Robin Van Persie do të tregojë lojën e tij ndaj Spanjës. Ai nuk ka shënuar gol që një kohë të gjatë, por ai ka qenë shumë i rëndësishëm për ekipin. Ai po e sakrifikon veten për ekipin dhe kjo është e mrekullueshme”, ka thënë Van Marwijk.